Friday 10 November 2017

Nano Weiß Bagus Ke Forex


1617161416141615 16141614161816151618 16141614161816141615 1616 161416141614161416151615 Friede sei mit auf u Da aku berhenti menggunakan produck-produck Yang tak dijamin mutunya Yang bagus seperti Yang digembar gemburkan iklan-iklan Yang buat semua perempuan Yang muke sensetif macam aku percaya bulat-bulat 100 kebaikkan produck tu, sampai mengelupas Pedih sanggupku tahan, bila ditegur kenapa mengelupas, sanggup aku katakan mandi wie sebab tu mengelupas hampeh. Deutsch - Übersetzung - Linguee als Übersetzung von "hanyalah sementara" vorschlagen Linguee - Wörterbuch Deutsch - Englisch Andere Leute übersetzten 'hanyalah sementara' so ins Deutsche:. Tak kisah lah produk TABITA, WONDERGLOW, BABYFACE, terutama produk yang tonner nya boleh mengelupas atau sabun atau yang boleh buat muka korang NIPIS WHATEVER. bila sampai satu masa korang berhenti Dari produk tu alamatnya HALAMAK la jawabnya muke korang, jerawat berapi-api Muncul lepastu kulit dah jadi nipis nak Pakai lagi tonner Yang buat nipis kulit tu ibarat terhakis la kulit. MAAF bukan NAK JATUHKAN MARKET ATAU JUALAN KORANG, TAPI SEBAGAI PERMAKAI YANG PERNAH Pakai, INI APE YANG AKU RASA baik berhenti..beli je produk Yang menjamin Kualiti dan dijamin sahnya. Nano Weiß gesetzt TRIAL aku dah tak tahu nak Pakai Affe sampai aku berhenti semua Hautpflege dan tak Pakai affenaffen TIBA satu tahap tak terjaga dah aku rasa muke ni, akhirnya sampai tahap aku nak kene Pakai pencuci dan Hautpflege Yang dijamin keluarannya, So aku pun belilah set test nano weiß ni. dalam hati tak Kisah pun beli produk ni Janji muke tak melekit, ada la jugak pencuci Dari tak Pakai pape, Würfel punye Würfel Selama seminggu Kennenlernset ni, aku dapat rasakan kesannya Yang weiche lembut kulit tibe-tibe jadi lembut, yang bestnya tak mengelupas pedih Ke ape, nur biasa-biasa dan rasa terjaga je muke ni, lepas tu jerawat Wortspiel kurang dan mengecut sikit. Dalam set ni ade: 1. POLIERUNG Erneuerung fungsi. menghidupkan Abs kulit tanpa pengelupasan kimia masa Pakai ni korang sapu Lepas tu korang Gosok-gosokkan kulit tu dapat tanggalkan sel sel kulit mati. 2. AWAKENING Schneewäsche fungsi. Pembersih muke, sesuai untuk semua kulit. Pakai ni dapat rasa kulit betul-betul dicuci dan bersih 3. OMEGA tagesschild spf50 pa fungsi. Melindingi Kulit Dari Sinaran Uva Dan Uvb Dan Membrane Menghilangkan Jeragat degil. Produkt ni yang istimewanya tidak menyumbat kat pori-pori yang boleh berlakunya weißkopf la blackhead la. So terhindarlah dari benda-benda tu. Lagi satu tak berminyak walaupun berjam-jam lamanya 4. CELL feuchten Whitenor fungsi. Ia melembabkan kulit dan meratakan tona kulit cukup empat Versuchssatz kecik ni. Lama aku berfikir betul-betul berfungsi dan bagus akhirnya Selama seminggu aku Pakai dah, aku pun ambil keputusan beli Yang besar .. penambahan dalam produk besar ni aku beli Lebih sikit tapi noch ada tak cukup lagi nak beli, so beli Affe Yang Patut .. yang gelegen sama je macam packen Kecik tu tapi beli yang besar je dann aku tambah Raffinierung tonner dengan Nacht Reparaturcreme cuma tadi yang kecil dapat OMEGA Tag Schild spf50 pa tanpa Ikut warna kulit, yang besar aku beli yang Ikut warna kulit: P: 1. REFINING Behandlung tonner fungsi. Mengetatkan dan mengecilkan pori-pori von dapat menanggalkan von minya tanpa mengeringkan kulit. 2. NACHT Reparatur-Creme fungsi. Untuk menjaga kulit diwaktu malam, dapat mencerahkan als mengurangkan tanda-tanda penuaan semasa sedang tidur. Berbaloinya beli produk ni harga yang berpatutan, ikut kemampuan diri ini juga alhamdulillah lah harga Wortspiel okey. - korang boleh dapatkan di watsons atau wächter atau di supermarkt besar. Alhamdulillah sejak pakai produk ni muk aku dah terjaga, dan dah takde kulit-kulit rosak. hye. Hari ni nk citer-citer ckit pasal satu produk yg tlh di kuba versuchen test oleh aku selama hampir sebulan lebih. Kalau sblom ni, aku adelah sorang pengguna setia produk shurah. Aku dh pakai produk ni drpd tingkatan1 smpai la umo 21 tahun. Produkt shurah ni aku nur guna pencuci muka, toner dgn krim je. Tp, baru2 ni setelah dipromote oleh diana danielle. Opps, silap, oleh rumate aku, so aku pon Versuch la gune produk nano weiss hak milik Farbstoff. Bila erste aku pakai Maske nano weiß ni, sofort aku rase licin je muka aku pas aku basuh muka. Fulamakkk. Haha. Produk nano weiß ni sbenarnya drp syarikat yg sama yg kuarkan produk Folge mir. So, sblom blk bercuti kt umah, aku pon berlari laju2 pegi watson nk beli bende ni. Aku beli pencuci muka jenis lehm dgn toner. Pencuci muka nano weiß ade dua jenis awekaning dgn lehm. Kalau jenis awekaning ni mcm stail pencuci muka biasa, mksud aku tekstur dye la. Tp kalau jenis lehm, ade rase pasir2 ckit, utk buang daki2 la kot. Tonerfarbstoff mmg bau am besten. Hehe harga utk münchen muka dlm rm15 hinggit. Toner färben pon harga lebih kurang cmtu jgk la. So, testimoni aku pas pakai produk ni slama hampir 1 bulan lebih ialah. Dammm damm duuummm. Ok la jgk .. (cess, ok je jwpan). Gini, mase aku pkai shurah, muka aku ade naek Tafel la jgk bintik2 kecik kt muka, nach aku dh pakai nano weiß ni, bintik2 kecik kt muka dh langsam hilang. Tp, kalau korang tanye jd cerah ke x muka, jwpn aku, xde Wirkung pon. Xtaw la kot2 Wirkung Farbstoff dtg lmbat ckit ke cmne ke. Bt mase skng ni aku rase ok la jgk produk ni. So, klau ade sape2 nk kuba versuchen test nano weiß ni, dipersilakan. bleh la kte Aktie2 cmne Wirkung kt muka kamo2 sekalian..ok, adiiioooossss Di taip dengan sepenuh hati oleh Ina Roselyna tepat Pada pukul 03.45 sy bru PKAI je nih..trial bru. ase berminyk la. tk seng Duduk, Pastuh gesetzt Jari2 yg di gune ntok mncuci pon trase berminyk ase pns tk slesa dduk..knape ek. Adusss pening3 dh byk Würfel produk. ape2 je iklan trus sy Sambar, fair n schön, Safi, alaisyah, shurah, shahirah, Olay Gesamt Effekte ,, R Zac, sendayu tggi, sabun beras siam tuh, Pastuh BRU2 ni gune zai Schönheitsformel, 7 produk zai Schönheit dekat 800. Giler mhl. Kesan tk npk ape jgk. Dh 2 bln gune. trus tuka kpd nano weiß Hari ni, sbb ade junior sy CKP dlu muke Farbstoff berjerawat teruk Besor cm jrwt btu LPAS Farbstoff PKAI nano weiß muke Farbstoff ok..n sy tgok kulit Farbstoff gile Bagai cntik siottt puteyy, tk NPK lgsg cela gebussss habisssss mcm Tk pnh ade mlsh kulit vor diesem. Owh mcm tu ke nia. Hurm Ekceli, sy pon dh stop pkai nano weiß. Sblom ni mmg Effektfarbstoff erstaunlicher Giler. Tp, lame2, kulit sy jd kusam, pastu naek byk bintik minyak. Skng ni sy pakai shurah blk. Sy pkai yg gesetztes kaler rosafarbenes tu. Stakat ni ok lg. Bintik2 dh berkurangan. Baik nia stop pkai nano weiß. Mungkin dgn org laen, Effektfarbstoff ok. Tp dgn drachen x. Sy nk bg Vorschlag pon xtaw. Sy pon tgh tunggu Wirkung drp shurah tu. Hoffentlich ok ok ) Sy Wortspiel pakai nano weiß gk. Dlu kulit muka brminyak pakai safi, dann tukar garnier lak, xhabes pakai lg jd kering teruk sgt. So, sy cri info kt tenet, jmpa la nano ni. Byk gk produk dia sy guna. So weit, pelembap dia mmg ok utk kulit sy. Dh xkering pn. Skang tngah versuchen depigmntor serum lak. nk hilangkan parut jerawat lama, xtau la kesan ke x. Baru je 2,3 hri versuchen, mcm xbrapa nmpak g hasil dia. insyaallah, lepas ni ok kot. Kena sabar sikit mindestens 2,3 bulan ke. So weit, nano ok utk sy. Hallo sama nak kongsi ceta juga ni. Saya bnyak dah tukar2 sabun muka ni sama produk muka macam2 ada yg mahal dan murah Saya kuba dah..kerna gara2 Ikut kawan Pakai 99 Natur kulit muka Saya rusak banyak hitam2 dan jeragat. Putus asa Saya sebenar nya TIAP kali kuba satu tak jugak berkesan apa2 Malahan tambah teruk muka Saya kuba yg situ pun 2x5 semua nya hampa Pas tu Jiran Saya suruh Saya kuba NANO so Sekarang Saya Baru versuchen lh ni Baru 3 hari memang tak di Nafi kn Toner Nano besten saya rasa muka saya tak gatal2 Seperti selalu kalau guna toner muka lain. Saya harap2 Nano weiß ni tak kecewa kn saya..saya tak nak lh Wajah Saya putih melepak Saya cuma nak Kulit Wajah Saya Sihat Sperti dulu sebelum Saya Pakai produk Gila 99 Natur tu .. Sy pun bru jer PKAI nano white..sebelum ni PKAI Kollagen plus jer tp lama2 rasa langweilig lak pkai kollagen tu sbb rasa mcm x slamat .. so sy stop gune n versuchen nano. So weit okey..muka saya jenis yg berminyak tatsächlich .. tp nach pkai nano weiß, muka sy dh kurang brmyk. N im so glücklich mit diesem Effekt. Satu lg, parut jerawat dekat pipi sy pun dh nmpak mkin pudar..hopefully wird es gehen .. Assalamualaikum kakak kakak yang cantik manis lagi bergaya, hehe. Sya baru pakai nano weißes dalam seminggu, sebelum ni sya pakai leuchtendes glühen, erstes pakai tu mmg beste linie je muka, tapi bila dah pakai 5 bulan muka naik jeragat. Also sya tukar kepada nano weiß, tapi bila pakai nano dalam seminggu ni muka naik jerawat, ada la dalam 5-6 ketul. Hmmm macam Mana ye, mmg jerawat Akan keluar untuk bersihkan dalam muka Yang tersumbat ke takut la Pulak Sebab Tarikh bertunang Makin hampir. Harap akak akak Yang cantik dan Manis dalam ni dapat membantu beri cadangan Assalamualaikum kakak kakak Yang cantik Manis lagi bergaya, hehe. Sya baru pakai nano weißes dalam seminggu, sebelum ni sya pakai leuchtendes glühen, erstes pakai tu mmg beste linie je muka, tapi bila dah pakai 5 bulan muka naik jeragat. Also sya tukar kepada nano weiß, tapi bila pakai nano dalam seminggu ni muka naik jerawat, ada la dalam 5-6 ketul. Hmmm macam Mana ye, mmg jerawat Akan keluar untuk bersihkan dalam muka Yang tersumbat ke takut la Pulak Sebab Tarikh bertunang Makin hampir. Harap akak akak Yang cantik dan Manis dalam ni dapat membantu beri cadangan

No comments:

Post a Comment